Zamieszczone przez piotrek_gdy
[O2] Szarpnięcie przy zmianie biegu z 3 na 2 2.0TDI DSG
Zwiń
X
-
witek_sz, ja jeżdzę automatami od ponad 10 lat i jeszcze żadna skrzynia mi nie padła
ale też nie mieszam niepotrzebnie drążkiem zmiany biegów bo nie ma takiej potrzeby
Zamieszczone przez witek_szAle i nie pisze że nie można
tak samo nie powinno wrzucać się N w trakcie jazdy
Zamieszczone przez witek_szJa oczymś takim nie słyszałem ani w sewisie SKODY ani VW
ja od początku twierdzę(i większość kolegów też tak ma), że przy redukcji z 3 na 2 słychać zgrzytnięcie- Maicroft opisywał to jako "głupienie" skrzyni, a serwisy(i skoda i VW) zgodnie twierdzą, że takowe coś w moim aucie z całą pewnością nie występuje
więc jak to się ma do nieomylności serwisu i ich wiedzy na temat tych skrzyń?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
no i ja się dziwiłem że jest zapis że nie można na N przełaczać , tym bardziej że wtedy skrzynia pracuje w takim samym trybie jak na P. co prawda nie doszedłem jeszcze do instrukcji..
pisze ze niema takiej potrzeby ,jak kolega Piotrek napisał, ale bardziej w kontekście że jest to automat i nie trzeba wyzucac na "luz". ewentualnie chodzi o niebezpieczeństwo stoczenia się auta.
a tak wogóle to skąd ktoś wziął te wiadomości o złym smarowaniu :?:
zadzwonię zaraz do serwisu skrzyń w lublinie , i się dowiem ...
[ Dodano: Wto 16 Mar, 10 12:18 ]
jak powiedziałem tak zrobiłem ,
jeżeli niema odcięcia napędu w momencie naciśnięcia hamulca i staniu na postoju to jak najbardziej można przełączyc na N lub P , nie szkodzi to nic a nawet wydłuża żywotność skrzyni biegów. smarowanie jest faktycznie mniejsze ale dlatego właśnie że skrzynia jest nieobciążona i niema potrzeby większego smarowania.
informacje uzyskane w : http://www.plochec.com.pl/.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwjeżeli niema odcięcia napędu w momencie naciśnięcia hamulca
wydaje mi się, że chyba ktoś opisywał, że w DSG tak jestprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Jeszcze raz jak hamulec nozny jest wcisniety to czesciowo jest wysprzeglony, przeciez popuszczajac lekko hamulec, tak ze czujnik nie wie ze juz puscilismy halec auto za chwile zacznie pelzac.
N wrzuca sie jak zaciagniemy hamulec reczny, bo wtedy zaden czujnik nie bierze tego pod uwage i gna do przodu tak jak normalnie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwjeżeli niema odcięcia napędu w momencie naciśnięcia hamulca i staniu na postoju to jak najbardziej można przełączyc na N
czyli jak napisał Maicroft, nie ma takiej potrzeby skoro jest częściowo wysprzęglonyprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
ten człowiek z którym rozmawiałem stwierdził raczej że chodzi tu o każdą skrzynie.
a o tym odcięciu napędu to może chodziło mu o cos takiego jak w passatach jest ze jak się zatrzyma to on stoi /wiecie pewnie co chodzi :wink:/ , tylko nie wiem czy wtedy odcina napęd , ale sądzę ze pewnie tak.
a potem szarpie przy ruszaniu :twisted: / z forum passata/O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Witam,
Troszkę odgrzeję temat, ponieważ pasuje idealnie do mojego problemu.
1) Wszystkie biegi 1-2-3-4-5-6 działają bardzo dobrze natomiast mam tylko problem z przełożeniem 3-2. Czy jest jakiś Soft poprawiający ten ból czy to jest rzeczywiście koniec koła dwumasowego?. W aucie nic nie stuka nic nie puka na postoju, tylko tak dziwna zmiana biegów szczególnie wyczuwalna w korkach kiedy się "troszkę" rozpędzę się do 3 i znowu 2, i tak w koło...
Wymiana oleju była zrobiona przy 52tys
2) Auto ma przejechane 53 tys, zakupione w ASO sinclan , przy kupnie otrzymałem od nich ubezpieczenie "Sprawdzone Auto" w którym niby mam objęte gwarancją "koło zamachowe z kołem koronowym". Czy orientuje się ktoś jak to działa?
........
Czy temat można przenieść do działu
Octavia II / Octavia II FL / Octavia II Tour - 1Z ?
Komentarz
-
Komentarz